De lente-uitgave van INTO business werd werd vorige week gepresenteerd.
De lente-uitgave van INTO business werd werd vorige week gepresenteerd. Foto: pr

Lancering lente-editie INTO business

Algemeen

Ieder jaar is er een gezamenlijke lancering van het zakenmagazine INTO business. De businessclub leden uit de regio’s Duin- en Bollenstreek en Haarlemmermeer-Schiphol komen bijeen om te zien hoe de nieuwste uitgave uitgereikt wordt aan de bedrijven die op de covers staan. Bijna 200 ondernemers uit beide regio’s kwamen bij elkaar in Tulip Experience Amsterdam aan de Delftweg in Noordwijkerhout. Om te netwerken onder het genot van een goed verzorgde catering van Baaij Fresh uit Lisse.

Thema

Het thema is “Veranderen, noodzaak of keuze” met op de cover in de Duin- en Bollenstreek Geurts Makelaars uit Voorhout/Rijnsburg die met de nieuwe hypotheek & verzekeringstak een aanvulling geeft op hun bekende makelaars activiteiten. Op de cover in Haarlemmermeer-Schiphol staat JdB Groep uit Hoofddorp. Zij gaan een nieuwe fase in en samen met een nieuwe website willen zij de komende maanden laten zien welke transformatie hun onderneming ondergaat. Uiteraard zijn beide verhalen uitvoerig te lezen in het magazine.

INTO

INTO business is het grootste zakelijke platform van West Nederland en actief in 12 regio’s. Zij helpen ondernemers op weg naar succes. Hoe? Door ondernemersverhalen te delen. Bezielende interviews, sprankelende reportages en prikkelende columns waarin ondernemers kennis, informatie, visies en creatieve ideeën delen. Zij zijn lid van de INTO businessclub, waarmee zij gelijkgestemden verbinden en inspireren.

Uit de krant